Witaj na naszym forum!

Chcesz wyrazić opinię na temat jakiejś firmy z branży weselno-ślubnej?
A może masz firmę z branży i chcesz umieścić podstawowej informacje o niej?

Zapraszamy to rejestracji, dzięki niej to wszystko będzie możliwe! Rejestracja potrwa tylko kilka sekund.

Rejestracja

Autor: Martin Wątek: Regulamin działu - jak rozpocząć nowy wątek  (Przeczytany 9143 razy)

Martin

  • *
  • Wiadomości: 195
  • Pomógł: 0
    • Zobacz profil
Regulamin działu - jak rozpocząć nowy wątek
« dnia: 23 Maj 2012, 23:27 »
1. Zatytułuj odpowiednio wątek, podając w nim nazwę firmy/zespołu/sklepu. Dodanie nazwy ulicy w tytułu wątku również jest mile widziane (o ile możliwe). Przykładowe nazwy wątków: "Zespół weselny XYZ", "Salon jubilerski XYZ, ul. XYZ", "Szkoła tańca XYZ, ul. XYZ".

2. W treści posta zawrzyj swoje pytanie lub opinię na temat firmy.

3. Dozwolone jest również założenie wątku o własnej firmie w dziale "Organizacja ślubu i wesela - opinie o firmach". Wątek taki może zawierać:
- dane teleadresowe,
- link do witryny oraz adres email,
- charakterystykę firmy.
Zabroniona jest natomiast reklama, umieszczanie zdjęć, odnośników do filmów, mapek dojazdu itp.
Wątek jako wizytówkę na forum (zdjęcia, mapki, filmiki) mogą posiadać jedynie użytkownicy ze statusem "FIRMA".

Śmiało zachęcamy wszystkich do oceny danych firm i wystawiania osobistych opinii. Oceniamy obiektywnie i staramy się, aby nasze wypowiedzi były konkretne i pomocne innym użytkownikom.

 

Kalendarz

Marzec 2024
Pn Wt Śr Cz Pt So Nd
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 [29] 30 31

Nie znaleziono żadnych wydarzeń w kalendarzu.

Polecamy

Reklama

* Shoutbox

Odśwież Historia